Söndags Morgonen

Har precis gått upp och ska snart äta frukost i dag blir de stallet i gen och ska gosa med Santa och froy de som jag skrev i går är bakom oss och vi ser framåt för att vi ska få vara kvar på Ryttarstadion <3 Är jätte sugen på att rida i dag skulle vara jätte kul i fall vi fick de!!! då skulle jag villa ha Santa eller Bailey<3<3<3 Men Maria ska rida i dag i alla fall så vi ska väll leda som i går tror jag. Och då har vi lett nio lektioner. Vi åker halv tio jag längtar redan jätte mycket efter Santa och froy dom är mina så pluttisar. Har tänkt att sköta Santa väldigt väll i dag och Froy desamma.Vi kommer fota mycket med min kamera också så att ni får se vad vi har gjort i dag.
Bild för några år sen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback