Möte med Dagens nyheter

I dag hade jag möte med Dagens nyheter med en kille i min klass som heter Filip!!!!
Vi hade ett möte med dom och några som gick i 9:an och 8:an och rektorerna och så klart elevernas mentorer!!!
Vi pratade om hur man skulle öka trivseln!!Vi höll på till Kl: 16:00 så nu är jag faktist ganska trött men jag ska försöka att  vara upp lite till inan jag somnar!!!!
Jag hann i alla fall till stallet inana Alva och Nora hade åkt hem så jag fick vara med dom ett litet tag så det är bra!!!!
Jag var också på elevens råd med Nils och det gick  jätte bra vi fick bara lite information!!
 
Imorgon så ska jag rida och det ska Alva med!!!
Jag vill ha Santa eller Bailey!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback