I dag

I dag har jag varit på loppis men jag köpte inget de fanns inget att köpa tråkit nog:(
Men jag såg en hylla som var jätte snygg men de var en annan gubbe som såg den före mig och köpte den:( så nej jag köpte inge!!!
Sen var jag på en resturang som var jätte dålig jag fick vänta i en halv timme på min mat, men sen när den kom så var den god men de var en lite portsion:(Sen åkte jag ut på stan och handlade lite eller rättare sagt mamma handlade och jag var med som sälskap:) De var kul men jag blev lkite varm efter att ha gått inne ett tag!!!
Jag har tvättat också med mamma 6 maskiner!!!
I morgon ska jag ha utveklingsamtal jag är lite nervös men de ska man ju vara:)Hoppas att de blir en bra dag imorgon:) Jag skulle ju vella vara i stallet under helgen men Alva har ju varit i London som ni vet jag saknar henne jätte mycket hoppas du har det bra i London<3<3
Älskar dig jätte mycket <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Just nu så lyssnar jag på musik och spelar lite på datorn:)Sen kl08:00 så ska jag kolla på mästarnas mästare det ska bli kul.Jag tror att de skulle åka ut två i dag och dom andra skulle få tävla med de andra laget, avsnittet efter de här men jag vet ju inte TYVÄRR!!!!
Jag saknar också Santa och Froy kommer på tisdag och ser till er så bebisarna<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Jag har hört att grönan har öppnat!!
Jag vill gå men jag tror att jag inte jag har tid tyvärr!!!!
Nu har jag skrivit mycket :):):):):):):):):)
Så jag avslutar här<3<3<3
Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback