länge sen

det var länge sen jag skrev eftersom blogg.se appen inte har funkat och jag var på landet och där har ju jag ingen dator. Anna är på landet och har flyttat ditt. jag ska flytta till mitt landställe snart.tänkte skriva lite vad som har hänt.


ONSDAGS:
hade mentorsdag (slutade tidigare och hade bara mentor.) alla femmorna åkte och badade i någon sjö och både anna och jag badade och det var iskallt men skönt:).gick till stallet sen och det spö regnade

TORSDAGS:
 Också mentorsdagar. varmt och vi hade lite avslutning i klassrummet med kakor och läsk. sen gick vi till stallet och jag red på Donna ute dubbellektion och hon var jätteduktig:).

FREDAG:
började kvart över åtta och gick till kyrkan och där hade vi avslutning (ÄNTLIGEN) och vi slutade typ nio halv tio och vi gick till stallet :)

LÖRDAG: vaknade sent och åkte till landet. satt inne hela dan eftersom det regnade.

SÖNDAG (IDAG):  åkte och kollade lägenheter till min fasters man och de var väl okej. åt glass med chokladsås. :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback