Veckans frågor

Hippon är en snäll och jätte fin häst som är jätte snäll att fota han blir jätte bra på alla bilderna. Han är jätte snäll i boxen.Hippon är född 1998 och han är en brun valack och han är 155 cm i mank höjd. Jag har inte ridit hippon men han verkar jätte snäll. Alla säger att han är lite stark men ändå jätte snäll.:) Jag rekomenderar Hippon till dom som är starka och har ridit lite grana.
Karamell är en jätte snäll häst som kan vara lite busig i bland men han är också snäll.Karamell är född 1995 och är en brun valack. Karamell är 1,60 i mank höjd.Karamell är jätte snäll i boxen men han kan ta öronen bakåt men det behöver man inte vara rädd för.Jag rekomenderar karamell till dom som är ny börjare och kan banka på lite då och då.
Chablis är en häst och är jätte snäll och jätte trevilig att vara med men hon kan ta bak öronen men det är inget att vara rädd för.Chablis är född 1999 och är ett brunt sto 1,40 cm i mank höjd är Chablis. I boxen kan hon vända baken till men då är det bara att smaka så flyttar hon på sig. Anars är hon jätte snäll. Jag rekomenderar Chablis till nybörjare och dom som har ridit ett tag också hon är en snäll häst.

Kommentarer
Postat av: Anna

2012-01-24 @ 20:03:48
URL: http://santaalvaannadonnafroy.blogg.se/
Postat av: Anna

Skrev fel i början det ska vara veckans hästar

2012-01-24 @ 20:04:30
URL: http://santaalvaannadonnafroy.blogg.se/
Postat av: Alva

Du skrev fel igen det ska vara dagens hästar :)

2012-01-25 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback