Yes!

Ja nu funkar internetet på hotellet.nu sitter jag på hotellet och vilar. Förlåt att jag inte har skrivit nu när jag är i Thailand men de har krånglat med internetet och så var min iPod inlåst i vårt kassaskåp i en dag eftersom någon glömde koden.
Svar på Annas fråga: jag har det jätte bra har ni det också bra?
Saknar alla hästar och dig Anna!! :)

Tre dagarna som jag har varit i Thailand har vi varit på stranden , och solen är stekhet så jag är typ bränd lite här och där men mest på axlarna. Jag tror att kanske imorgon eller idag så ska vi till elefanterna och rida på dom. :) men jag skriver mer om det imorgon.



Lite bilder på kattungar som finns i mataffären som vi handlar i ,i bland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback