Igår! :)

Igår var det ju idrottsdag, och först så spela vi bowling och jag spela med Anna,Maria och Vega. Jag vann. Sen åt vi lunch och åkte skridskor. Först på skridskon så hade vi några lekar ( happy, jag, Anna, Vega och Maria.) sen så typ skulle Anna göra något men hon åkte över till andra sidan av isen, och då kom de en gammal gubbe som bara jävla hora typ, och sen hände det samma sak men med Älva. Och då skulle han få den där gubbjäveln. Aaaa så vi såhär kastade snö på han och varje gång han åkte förbi så sa han typ oj vad fula ni är!! HALLÅ vad är det för knäpp gubbe??? sen så gick Anna och jag till stallet och kolla på hoppspecialen Det gick bra men efter så ville Hedda och hedda ha våra kakor så vi fick göma sig i Santas box :)

Ps: bilderna: först Alva sen Anna nästa Maria och sista Vega ( om bilderna hamna rätt annars kan det vara Maria först och Vega sen à ni fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback