Dagens hästar

Froy är en stor häst och är 7 år i år. Froy är en ganska ny häst men han är lite busig. Jag sköter Froy på onsdagar och det är så mysigt och kul tycker jag. Froy går i hagen med Pompom och Froy är ju så lite så han härmar Pompom i bland:) Jag har inte ridit Froy men skulle hämst gärna göra det han verkar fin och rolig att rida!
Jag skulle rekomendera Froy till dom som gillar snälla och lite busiga hästar jag tycker att alla kan rida honom men han kan vara lite busig och bli lite arg men det är sånt man får stå ut med.
Vivaldi är född 1989 och är en stor häst. Vivaldi är en brun valack och är 1,73 cm i mank höjd. Det sägs att Vivaldi bara har en halv tunga stakars honom!!!!!!!! Vivaldi har jag inte ridit men jag har hört att han verkar bra och jätte snäll han är också snäll i boxen. Jag skulle rekomedera Vivaldi till dom som gillar snälla och försiktiga hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback