Dagens hästar

Cassie är en lat häst som man får vara bestämd på.Cassie är en söt och trevlig häst. Jag har ridit henne 3 gånger och den sista gången ramlade jag av men det var inte hennes fel utans Baileys fel.Cassie heter igentligen Cassiopeja och har inte ståt så länge på stallet. Jag skulle rekomendera Cassie till dom som gillar att vara bestämd och lite lungn.
Nisse är född 1993 och är ganska gamal. Nisse är en mbr valack och är 1,65 i mank höjd. Jag har inte ridit Nisse någon gång men han verkar lite seg och lat så man måste nog ha spö.Nisse är en snäll och fin häst han blir inte riden så ofta längre han går bara runt stallet lite. Jag skulle rekomendera Nisse för dom som är lätta och kan banka på lite men jag tror att man inte får rida honom nu han har ont i sin fot:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback