Alva

Ni vet ju att Alva kommer flyga til thailand och vara där i två veckor, så att det är jag som kommer blogga mer än henne, men hon kan blogga på hotell rummet men det kanske hon inte gör alltid. Idag hade jag No prov och det gick bra tycker jag men jag vet inte än!!!
Sen hade vi hemkunskap och vi bytte grupper så att jag var med Kevin S. Det som var roligt var att Kevin S hällde i 1 dl i stället för 2 tsk. Så vi var tvungna att ta ut lite av sockret men det som var nackdelen var att lite havregryn kom bort så att vi var tvugna att lägga till lite havregryn och socker men det blev jätte gott en då.

Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi utsett vinnaren av Dagens blogg, klicka här för att kolla om det blev du eller anmäl dig igen: http://smilinggirls.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-172-ny-omgang.html#comment



Kram! /Smilinggirls

2012-02-17 @ 17:20:01
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback