En konstig och läskig historia!!!!

Idag när när jag och Alva kommer till stallet ser jag Rico en privat häst som står och betar gräs utan någon människa han bara står där. jag kollar upp i hagen och ser att den står öppen och det är ingen häst där i. Alva springer in i stallet och kollar om han ska ha Hagtid vid den här tiden och medans så springer Nora in i stallet och berättar de här för stallpersonalen.Jag står där ute i regnet med hästen och väntar Alva kommer ut snabbare än blixten och säger att han ska ha hagtid och då går jag in med Rico i hagen och så kommer stallpersonalen och knyter fast ett grimmskaft så att han inte ska kunna öppna dörren igen. Efter det så springer vi in i stallet och byter om!!!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback