Toppen vecka

Japp det har varit en toppen veckan som sagt. Har varit i stallet hela veckan sen fick jag alla rätt på mitt so prov super!!! Våra lärare börjar med prov på en gång!!! Är faktiskt väldigt trött idag och har varit hela dagen ska nog börja och ta lite pauser från stallet för att jag märker att jag blir bara mer och mer ut sliten:( men så klart så kommer jag att vara där några dagar i veckan kanske bara att jag hoppar över fredagar!!! Men vi får se jag kanske klarar mig!!
Det blir iallafall tidig säng i dag. Måste öva på engelska glosor tills på tisdag också:( Fick just lite ont i mitt finger men jag fortsätter ändå. Snart börjar den nya veckan och ni kanske vill se vad jag ska göra.

Måndag: Skola,Stallet,Gitarr
Tisdag: Skola, engelska förhör, Stallet
Onsdag: Skola, Stallet fixa ordning Åse till Sara.
Torsdag: Skola, Stallet rida ska hoppa Santa tror jag
Fredag: Skola, kanske stallet
Lördag: Landet
Söndag: Landet och hemma


Det var planeringen hoppas att jag följer den:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback