Sova

Måste sova nu jätte tröt och måste ta igen sömn från i torsdags och fredags :) ska till Grönan i morgon med familjen ska bli jätte kul men först så blir de skötarmötte i stallet:) ska börja sköta Santa på måndagar!!!! Blir litet kort inlägg för att jag är som sagt jätte trött. Men jag var i stallet i dag i alla fall och jag varför med Maria och Nora Alva var på dansen. Vi gick ut och jag gick ut med Santa sim vanligt och Nora med joker och Maria med Donna för att Åse hade ett sår på ryggen :( men får hoppas att det blir bättre!!! Frida och Linnea hoppade i dag också. Nancy var lite seg bara Frida hoppade 90 och 80 cm och Linnea 110 cm. Inlägget blev ganska långt i alla fall god natt nu och dov så gott. En liten bild från i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback