Santa och Froy

Jag satt just och tänka på i fall Stockholms Ridhus inte får vara kvar på ryttarstadion så  kommer jag  att sakna er så mycket och hela mitt liv kommer att ändras ordentligt och de får helt enkelt inte hända men i fall de händer så måste ni två mina favorit hästar veta att ni har varit de bästa, att komma till stallet och ni har varit glada och arga i bland men jag har älskat er ändå. Froy jag har bara varit din skötare i ett år snart men du ska veta att jag älskar dig lika mycket ni är mina små hjärtan jag kommer inte klara mig utan er ni är mitt liv och jag klara mig inte utan er<3 Santa du var den första hästen som jag kände mig trygg på och jag minns i början när jag ville ha dig även fast du ville få av mig men jag satt kvar men efter ett tag så gick de bättre och jag visste och var beredd på vad du skulle göra. och den envisheten jag hade när du försökte få av mig den kommer vi använda när vi  vill vara kvar på Ryttarstadion. Älskar dig  så mycket  Santa att i fall du skulle flytta så skulle jag vara ledsen för livet!!!!!  Santa och jag har gått i gen om mycket tillsammans vi har tävlat en gång och de gick inte så bra men du var bäst ändå. Jag älskar er så mycket så nu gör jag en lite bild upplevelse så att läsarna får se vad jag och Santa och Froy har vart med om dom här åren och vi hoppas på fler:) <3<3<3<3<3<3<3Flörsta bra fotot på Santisen Första gången jag var ute och gick med Santa.Redo och rida Santa.Hopptävling Sen kanske ett halv år efter de kom Donna.Sen kom den busiga Froyen till ridskolan.




De blev vinter!!!

Blev lite varmare Sen är vi ungefär här i gen jag gjorde en lite snabb bild genom dra hur vi har haft de sen vi började här på stockholmsridhus!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback