Har ingen rubrik de är lite blandat

Jag var i stallet i dag och jag var ute med santa men jag gick bara ett varv för att hon skulle gå på lektion och de var inte så kul men i morgon ska Alva och jag köpa en krok som ser ut så här (du ser bilden nedanför texten).Och sen ska vi åka till stallet som tur är så vi kommer till stallet i alla fall. Det är ingen hoppspecial den här veckan den var i söndags i stället. Så vi ska inte fixa Åse åt sara som vi skulle ha gjort i fall det skulle vart de!!!!!!!!!! I dag så hade jag läxförhör på Frankan och de gick jätte bra. Alva bloggar inte så mycket och tyvärr vet jag inte varför men honbn har väl inte tid antar jag men vi kan ju ha det lite kul när jag bloggar i stället för henne!!!!
Har ni set robinson de här året jag hejar nog på robban och mirre och så klart anna vem hejar ni på ?
De är blir jätte tidiga mornar för mig nu och de gör att jag blir lite trött och sånt jag går upp kvart över 6.
De här är kroken som vi ska köpa i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback