Mormor

I dag ska jag till mormor så att jag kanske inte kommer blogga men det vet vi inte. Som Alva sa kunde jag inte skriva något den här veckan för att jag har tillbringat min tid i stallet och hemma där jag har övart på ett engelska prov och ett matte prov på tisdag ska jag ha religon så jag måste öva.Men det gick bra på engelska provet så att jag tror att det gick bra på matten också. I går dansade jag från 5 till halv 8 det var jobbigt men bra för då får man veta vad man ska göra för något. Jag ska visa er en bild som Sophie tog på oss igår med våra fina (knasiga) kläder.
Nu har jag precis ungedfär vacknat och jag mår toppen.
Jag är den som står andra till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback