Hemma

Nu är jag hemma igen!!!!!!!!!!!!!!11
Det är faktiskt rätt skönt.Det var kul i sälen. Mina favo backar var
KARIN-Medelsvår (röd)
HASSE-Medelsvår (röd)
ADAM-Svår (svart)
ULLA-Medelsvår (röd)
LASSE-Medelsvår (röd)
SOM NI SER HAR JAG MEST ÅKT RÖDA BACKAR.
Hela veckan har jag åkt med Nora och Vega!!!!!!!!!!!11
Det var jätte kul!!!!!
Jag har inte bloggat så mycket så jag tänker blogga lite mycket nu.
Men Alva har ju bloggat lite det är ju bra.
Nu sitter jag och tittar på tv och jag tror att Alva sitter på planet. Så hon har sutit där sedan kl 06:00.
I morgon ska Alva och jag gå till stallet och träffa våra små älsklingar.
Ni vet nog vilka jag menar i fall inte så är det:
FROY
SANTA
DONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback