Dagens händelser

I dag har jag och Alva varit i stallet det var jätte roligt!!!!!!!!!!!
Tyvärr är Santa fortfarande halt (hovböld). Vi har varit ute och gått med Chablis och efter en stund kom Sofia med Santa och frågade i fall jag ville gå med henne och det ville jag så klart. Sedan åt vi lunch det var jätte gott vi åt Pizza.Så vi har tagit några bilder på allt som har hänt i dag. Vi har också trixat med Froy. <3
När vi går ut med Chablis!!!!
Någon som är trött!!!!!!!!!!!!!
Här har vi en till som är trött!!!!!!!!!!!!!!!!
Santa!!!!!!!!!!!!!


Santa och Chablis!!!!!!



Santas hovböld!!!!!!!!!



OBS!!! Alva är i grön jacka och jag i väst och rosa halsduk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback