8min

Åtta minuter är aslångt iallafall om man ska redovisa inför klassen. Jo de är de jag ska Göra i ÅTTA MINUTER. I fyran skulle vi redovisa i två minuter och de var inte så många som klara de. Men jag ska skriva om stallet och de kanske kan jag klara. Ska ta foton på alla hästarna och visa bilder på dom och ja jag har bara två veckor på mig. Men jag tänkte ta foton på tisdag nästa vecka för de är den dagen vi inte lixom vet exakt vad vi ska göra. Och då har jag lite mer tid. Jag ska visa lite bilder på mina gamla favorithästar. Och så ska jag visa ganska mycket om Donna , Santa , Froy och Anna ( om de är ok för henne) ja Men jag tycker jag har skrivit ganska mycket nu så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback