Sverige match och tisdagens planering

Sverige spelar ju mot Ukraina i dag. Heja Sverige ni är bäst. Just nu tror jag att de står 0-0 men Sverige ska göra mål nu hoppas vi. Man lär väll höra i hela ruddammen att de blir mål i fall de blir de:)


Planering för i morgon. Först ska jag cykla till östra med Nora och Alva. Sen åker vi med Maria och Vega till skolan. Efter skolan ska jag inte till stallet tyvärr jag ska till min kusin som tar studenten jag ger henne ett jätte kram för att hon är en jätte bra förebild för mig och att hon är så omtänksam och snäll. Efter de ska jag till mormor med min syra vi ska sova över hos henne till på onsdag :) men nu ska jag nog kolla lite på matchen så man vet vad som händer:)
Tack för idag underbara läsare<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback