Snart

Snart ska jag till seglarskolan och jag tror att vi ska kapsejsa. De ska bli så kul ni kanske undrar vad jag seglar för båt. Jag seglar optimist och en Triss de är jätte kul!!!!!! Och efter seglarskolan så ska jag till mammas kompis med båt men vi ska inte sova över för imorgon ska jag till seglarskolan och ha kappsegling och knopptävling. Förra året vann jag knopptävlingen och sen så vann jag över vår tränare David på en knopp så att jag fick en glass igår av honom. Vi hade roddtävling och mitt lag vann. De var tre lag och fyra i varje men vi vann iallafall:)


Kommentarer
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

fin blogg:)

Svar: Tack fanny och filippa
None None

2012-07-19 @ 11:21:50
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback