Vad önskas

Vad önskas för bilder på hästar?
Imorgon ska jag till skolan och ha rytmik gympa och svenska och sen får jag gå hem så skönt. En bra måndag helt enkelt jag hoppas att vår fröken är sjuk eller något jag hatar henne så jobbig. I dag har inte alva bloggat men jag bloggar lite i stälet för henne. Alva och jag har varit kompisar sen förskolan och är bästa stall kompisar nu ni kan gå in på min blogg som heter så här annasanta.blogg.se där står det om santa och froy och lite donna och vad jag gör och vad som händer med hästar och så. Jag hoppas att det här blir en bra blogg och tipsa alla om den här bloggen för att detstå mer detså roligare att blogga syns i morgon kl 7 eller 8 hej då. Det blir ingen bild i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback