Dagens hästar

Fredrik är en jätte snäll häst som gillar att bli fotad. Fredrik är född 1998. Fredrik är en valack och är 155cm hög i mank höjd.Fredrik har jag inte ridit men alla som har ridit honom säger att det är deras nya favorit häst. Fredrik har mjuk galopp. Fredrik rekomenderar jag till nybörjare och dom som har ridit länge eller lite.
Elan är en lite äldre häst som är Lugn,trevlig,snäll,försiktig. Elan har jag ridit men det var jätte länge sedan så jag kommer inte i håg hur han var men han var min favorit häst. Elan har jätte mjuk och trevlig gallopp. Elan är född 1996 och är mbr val. Elan är 1,67cm hög i mank höjd. Jag skulle rekomendera Elan till nybörjare och dom som har ridit lite längre.
Det här skulle ha varit onsdags hästarna men inlägget ville inte vissade sig inte på sidan så jag gör om det nu. Ska göra lite nya hälsningar som jag kan lägga upp nu hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback