Bilder

Nu kommer bilderna på panter och picasso som alva och jag fotade i dag ja vet det skulle bara ha blivit på Picasso men jag ändrade mig.Picasso är ingen ponny utan en häst picasso är lite kitlig under magen men annars jätte snäll. Jag har ridit Picasso en gång och han var jätte bra hans gallop är jätte skön och mjuk. Picasso har ståt på ridskolan ett tag men inte jätte lång tidHan rekomenderar jag till några som har ridit ett tag för att han gör lite som han vill.Picasso är jätte snäll i boxen. Det var lite fakta om Picasso.
Nu kommer Panter!!!
Panter är jätte snäll och han är 1,70 och han är född 1995 han är en valack.Panter gillar väldigt mycket att hålla på med ett knutet grimskaft han drar det längs hela stången som ni ser på några bilder.Panter har jag inte ridit men jag vet att han är jätte snäll och trevlig i boxen.Jag rekomenderar panter till dom som har ridit lite och vuxna kan rida i fall dom är nybörjare. I morgon blir det Rakel och Ramster som jag informerar om
//////ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback