18.40

Anna och jag har varit i stallet nu fast kanske lite tråkigt för er för har skrivit det massor av gånger men nu sitter jag och spelar spel. Ska snart äta hoppas det blir något gott.

Erika,Sara, och anges var bra på hoppspecialen. Erika red Picasso första gången och det gick bra tycker jag. Sara red Åse som vanligt men hon var duktig men Åse var det fart i (brukar vara det) Picasso var också pigg. Santa och Agnes såg jag inte för Agnes var tvungen att gå tidigare, och Anna och jag kom till ridhuset kanske en kvart innan dom slutade För först skulle Anna sköta Froy och sen skulle vi fota dagens hästar Rakel Och Ramster!!

//Alva

PS: första bilden är på Emilia,Erika,Isabelle, Eva och Conny.andra bilden är på Donna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback