Idag! :)

Idag så slutade jag två lite tidigare än vad jag skulle göra, men jag skyndA mig och han med 21 men den var typ två min försenad men jag kom precis. Sen så kolla jag när Anna ( ridlärare)hade privatlektion och de var kul såg även boti och Eva. Sen så sköte jag Donna hon var duktig. Sen så bjöd Anna och jag på kakor . Vi åt kakorna medan vi vänta på att jag skulle få upprop. Jag fick Åse. Hon var jättebra men vi var såhär på två volter och så skulle man galoppera till den andra volten och det var ganska kort mellanrum så första gången fick jag ingen galopp men andra fick jag typ två galoppsprång. Kollade sen på Anna och hon var duktig men Chablis som hon red var lite seg såg det ut som. Sen åkte jag hem och började packa för jag ska ju till Thailand imorgon. :) hejdå


Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback