Engelska

Ja nu har jag precis ätit och nu ska jag göra engelska :( när jag hade kommit hem idag så var jag typ arg på allting antigen för jag ramlade eller ja happy råkade puta mig för vi skulle springa för vi hade såhär låtsas-snot något ja och då sa jag vi springer på tre och jag räkna: ett, två ja och där sprang happy iväg och såklart hål hon i mig och hon snubblade på sitt skosnöre och hon ramlade och jag ramlade också. Ja det gjorde ont!! Men ska göra engelskan nu och sen ska jag hjälpa min brorsa om en artikel som mina föräldrar verkligen ville att Theo skulle göra. Eller det var ju såklart min ide men hans artikel ska handla om Stockholms ridhus och Östermalms ridskola. Ja hoppas den blir bra! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback