Dagens resa

I dag har jag och Alva fotat hela vår resa från skolan till stallet och sen hen i gen det kommer visas i bilder!
Fin bild på Alva när vi går till tunnelbanan!!!
Några bilder på mig när jag åker ner för ett snö och is stup!!!!
Alva ska ståpa in en godis i munnen!!!!!!!!!!!!
Några bilder på Alva och mig på väg till tunnelbanan. OBS! Alva är den i grönt och jag är den i vit mössa och i vit halsduk.
Våra skor på tunnelbane stationen.
Alva och jag på tunnelbane stationen!!!!!!!!!!11
Nu kommer tunnelbanan!!!!!!!
vi måst gå på.
Alva och jag på tunnelbanan.
Alva på väg till bussen!!!!
Våra fötter det är jag i blåa byxor och Alva i svart!!!!!!
Nu kommer vår buss!!!!!!!!!
Någons snygga och roliga hår!!!!!!!!!!1
Alva och jag på bussen!!!!!!!!
Sedan gick vi av på Stadion och tog 55!!!!!!!!
Alva och jag på bussen till stallet!!!!!!!!!!
STOP HÄR SKA VI AV!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag:Nu ska vi se vart ska vi
Alva:Jag tror att vi ska till Stockholms Ridhus.
Jag: Ja det ska vi nog.
Alva: Du är så rolig Anna!!!!!!!!
Nu är vi framme!!!!!!!!!!!
Först hjälper vi Erika att sätta på benskyden.
Sen skötte jag Froy!!!!!!!!!!1
Sen kollade vi på när Hedda Erika Sara Agnes Hedda och Linnea hoppade.
Nu tar vi 55 hem efter en bra dag i stallet!!!!!!!!
Nu ska vi av!!!!!
Alva:Ska vi
Jag: ja det ska vi Alva
Efter det tar vi 4
Och sist tar vi 44 till ruddammen där vi sen går av och går hem.
Ni kanse undrar hur busschaförerna reagerade. Jo det ska jag berätta alla utom den som körde 44 var frågade i fall det blev ett bra foto. Men på 44 sa han att har ni frågat i fall nii får ta kort.
Han var taskig men anars var det en bra resa.
Jag tror att det här var väldigt långt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback