Dagens hästar

Hanibal är stockholms största ridskolehäst. Hanibal är född 1992 och är en fux valack. Hanibal är 1,78 cm i mank höjd. Hannibal är stor och snäll. Hanibal är ganska mycket framåt. Jag har inte ridit Hanibal men en i min förra ridgrupp red Hanibal. Jag rekomenderar Hanibal till dom som är modiga och har ridit ett litet tag. Han kan bli lite sur men gör inget.
Åse är en D-ponny. Det finns inget om när hon är född. Åse kan vända rumpan till när man ska fånga henne och man kan springa runt med henne i boxen ett tag men hon sparkas inte eller något så det är bra.När man ska fatta gallopp kan  det bli jätte snabb släng trav men då får man ta i så att det blir gallopp.Åse har jag ridit några gånger och hon är jätte bra!!! Jag rekomenderar Åse till nybörjare och dom som har ridit länge.Åse är jätte snäll!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback