Bilar

I går åkte vi till gärdet och gick in på nåt ställe där man kunde köra utan att sitta i en bil det var radio styrda. Vega kom 1 Maria och jag kom 2 och Nora kom 3.Sen så åt vi mat på resturang Cypern i Marias hus vi åt varsin solaki mix den var jätte god det var oxfile,lamm och fläskfile.Till det hade han som typ var där mest hade gjort en drink till oss vi fick varsin tilbringare.Vi fick också potatis,salad,såser och bröd. Efter det så gick vi upp till Marias lägenhet där väntade hennes mamma. Hon hade planerat att vi skulle svara på 12 frågor och jag kom sisst jag ät inte bra på frågor om det inte handlar om hästar.I dag skulle det vara typ någon röstning i stallet men ska inte gå dit tyvärr
men jag ska fota dagens häst på tisdag men det är den sissta dagens häst så  då får jag komma på något annat:)
Alva har inte skrivit något än men det kommer nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback